ציוד מיוחד לסוכרתיים

ציוד מיוחד לסוכרתיים

לסוכרתיים ישנם צרכים שונים מאשר אנשים בריאים, לכן האביזרים העומדים לסוכרתיים כוללים את הדברים הבאים: מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית מחומרים רכים ואנטי בקטריאליים נעלים מיוחדות לחולי סוכרת ממועטות בתפרים או בעלי בטנה רכה וחלקה, תיבת בהונות רחבה וגבוהה, נעליים עם רפידות נשלפות, גרביים לסוכרתיים, מדרסי סילקון ועוד.

מדוע נדרש ציוד מיוחד לסוכרתיים?

ציוד מיוחד לסוכרתיים עשוי לסייע לחולי הסוכרת בחיי היום יום. באמצעות מדרסים אורטופדיים אשר מותאמים לבעיית חולה הסוכרת בהתאמה אישית ניתן לטפל בכאבים שמהם סובלים חולי הסוכרת. המדרסים שהאורטופדיים של חולי הסוכרת עשויים מחומרים רכים ואנטי בקטריאליים הנותנים מענה לחולי הסוכרת כוללים תפירה רכה וחלקה כולל תיבה לבהונות רחבה וגבוהה וגרביים המותאמות לסוכרתיים. הציוד של הסוכרתיים שונה מהציוד של אנשים לא סוכרתיים, מאחר שגופם רגיש יותר מאשר אדם חולה סוכרת יש צורך להתאים להם ציוד מתאים על מנת שיקל על כאביהם.

מה כולל ציוד מיוחד לסוכרתיים?

ציוד מיוחד לסוכרתיים כולל את הדברים הבאים:

מדרסים אורטופדיים בהתאמה אישית- המדרסים של חולי הסוכרת הם מדרסים אורטופדיים המיועדים למצבם הבריאותי. הם עשויים מחומרים רכים ונותנים תמיכה לכפות הרגליים. ישנם מדרסים מסיליקון וישנם מדרסים אחרים.

גרביים לסוכרתיים- הגבריים לסוכרתיים מותאמות לחולי הסוכרת, הם משלבים טכנולוגיה ייחודית עם בד מותאם שיחדיו מעניקים לחולה נוחות והגנה לכף הרגל הסוכרתית במהלך כל שעות היום. כמו כן, הן עוזרות במניעת פצעים ובהגנה על אזורים רגישים בכף הרגל. הגרביים כוללים סריגה ייחודית ללא תפר והם מנדפים חום וזיעה.

נעליים עם רפידות נשלפות- הפתרון היעיל לחולי סוכרת זה נעליים עם רפידות נשלפות, הרפידות הנשלפות במהירות נותנים מענה לחולה הסוכרת בעת הצורך. כמו כן, הנעליים נוחות להפליא ונותנות תמיכה לכל כף הרגל הסוכרתית אשר רגישה מאוד.

דילוג לתוכן